images/sample/slideshow/logo-loading.png

تالار گفتمان

سوالات خود را جست و جو کنید و اگر جوابی نیافتید، با ایجاد یک بحث جدید، از دیگران راهنمایی بگیرید
یوگا لازم نیست شامل تمرینات سخت باشد. اگر صبح از خواب بیدار شدید و دست هایتان را بالای سر خود دراز کرده و کشیدید، در واقع یک تمرین یوگا به نمایش گذاشته اید. یوگا یک «ذهن آگاهی» را نسبت به حرکات کششی نشان می دهد، بدین ترتیب به تراز خود و اینکه واقعاً بدن در چه موقعیتی است تمرکز می کنید. بسیاری از وضعیتهای اصلی یوگا بسیار آشنا هستند و تمریناتی که به ظاهر بسیار ساده هستند ممکن است باعث تقویت گروه های اصلی عضلات بدن شوند. اگر باشگاه آموزش یوگا نزدیک محل زندگی شما نیست و یا شرایط برای رفتن به باشگاه فراهم نمی شود، انجام تمرینات یوگا در خانه می تواند در یکپارچگی زندگی روزمره شما موثر باشد. اینکه مجبور نیستید روزهای خاص و ساعت های مشخصی را برای انجام یوگا صبر کنید و یا زمان زیادی را درمسیر برای رسیدن به باشگاه صرف نمایید به سادگی بدون هدر دادن وقت و هزینه های اضافی ورزش در خانه را تجربه کنید.

آموزش یوگا و مدیتیشن

۱.پوزیشن دست های کشیده (Raised Hands Pose (Urdhva Hastasana
این تمرین بر اساس پایه و کوه است. همچنین شما را ملزم می کند تا در حالی که با دست های کشیده خود را به سمت آسمان می رسانید، پاهای خود را مانند ریشه بر زمین نگه دارید. این کشش کامل بدن یک روش عالی برای طلب بخشی فیزیکی یوگاست. بعضی تمرینات ساده به نظر می آیند ولی آگاهی جدیدی را به موقعیت ایده آل می رسانید که می تواند چالش برانگیز باشد. در این حالت ماهیچه های پاها درگیر شده و استخوان شانه ها به تحرک واداشته می شوند. نفس گیری صحیح در حین تمرین را فراموش نکنید.
  1. saman
  2. کتب ها ، مقالات و جزوه های آموزشی
  3. چهارشنبه, 12 شهریور 1399
  4.  اشتراک
هنوز نظری قرار داده نشده است


پاسخی ارسال نشده است
همچنین این پست قفل است و امکان ارسال نیز وجود ندارد
ham
javidan
faranovin2
nabisa
nbt.p
pol
tat
ayande
 
 
Top
آیا به تازگی با مجموعه اِپرا آشنا شده اید؟ آیا تمایل دارید اطلاعات بیشتری از ما داشته باشید؟ More details…