چاپ کردن این صفحه
شنبه, 14 -2671 07:55

منشور اخلاقی اپرا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

با استعانت از ذات اقدس خداوندی  هسته اولیه گروه متخصصان اپرا از سال 85 تشکیل و از سال 89 تحت عنوان سازمانی شرکت اپرا آغاز به کار نمودیم. از آنجا که سرمایه انسانی (کارکنان)، مهم‌ترین مزیت رقابتی هر سازمان محسوب گردیده و تحقق آرمان‌ها، اهداف بلند، استراتژی‌ها و برنامه‌های گسترده شرکت نیز مستلزم هم اندیشی، عزم استراتژیک، همدلی و همکاری همه جانبه کارکنان آن در جهت ارزش‌آفرینی برای کلیه ذینفعان، به‌ ویژه سهامداران و مشتریان آن می‌باشد؛ لذا ما کارکنان شرکت اپرا، براساس منشور اخلاقی زیر، با اعتقاد راسخ، با هم توافق نمودیم:



• ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که مشتریان ما، شایسته ارزش آفرینی، سزاوار دستیابی به حداکثر سود حاصل از همکاری خود در چارچوب اصول اخلاقی و رعایت انصاف اجتماعی، می باشند.

 • ما کارکنان شرکت اپرا اعتقاد داریم كه مشتريان، سرمايه هاي واقعي شرکت بوده و در جهت ارتقای مستمر سطح رضایتمندی مشتریان خود، تلاش خواهیم کرد.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه وقت شناسی، وظیفه شناسی، آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد و پرهیز از معطل کردن مشتریان، رعایت اصول شفافیت در اطلاع رسانی،صداقت و امانت داری، مهمترین وظایف ما در مقابل مشتریان است.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه باید در ارائه خدمات به مشتریان، بهترین، مناسب ترین و دقیق ترین روش ها را انتخاب نموده و جهت بهبود مستمر فرایندهای ارائه خدمات، تلاش نمائیم.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که شرکت، باید، در زمینه خلق و بهره گیری از ایده ها و راهکارهای نوآورانه و طراحی خدمات و محصولات جدید در سطح استانداردهای جهانی، با هدف ارزش آفرینی برای مردم و مشتریان، تلاش مستمر نماید.

• ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که مشتریان ما، شایسته ارزش آفرینی، سزاوار دستیابی به حداکثر سود حاصل از همکاری خود در چارچوب اصول اخلاقی و رعایت انصاف اجتماعی، می باشند.

 • ما کارکنان شرکت اپرا اعتقاد داریم كه مشتريان، سرمايه هاي واقعي شرکت بوده و در جهت ارتقای مستمر سطح رضایتمندی مشتریان خود، تلاش خواهیم کرد.



 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه وقت شناسی، وظیفه شناسی، آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد و پرهیز از معطل کردن مشتریان، رعایت اصول شفافیت در اطلاع رسانی،صداقت و امانت داری، مهمترین وظایف ما در مقابل مشتریان است.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه باید در ارائه خدمات به مشتریان، بهترین، مناسب ترین و دقیق ترین روش ها را انتخاب نموده و جهت بهبود مستمر فرایندهای ارائه خدمات، تلاش نمائیم.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که شرکت، باید، در زمینه خلق و بهره گیری از ایده ها و راهکارهای نوآورانه و طراحی خدمات و محصولات جدید در سطح استانداردهای جهانی، با هدف ارزش آفرینی برای مردم و مشتریان، تلاش مستمر نماید.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه نقش استفاده از فن آوری روز در زمینه های برق و رایانه و تولید محصول، به منظور ارائه روز آمدترین خدمات تکنولوژیکی درسطح استانداردهای جهانی به مشتریان، غیر قابل انکار بوده و باید به نحوی عمل نمائیم که مردم و مشتریان، کمترین نیاز برای مراجعه حضوری، داشته باشند؛ گرچه دوست داریم هر روز آن‌ها را ملاقات نمائیم.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که انتظارات، توقعات، نیازها و حتی شکایت های مشتریان از ما، فرصتی استراتژیک جهت بالندگی و بهسازی فرآیندهای درون سازمانی  و ارزش آفرینی بیشتر و مؤثرتر برای مشتریان، می باشد.

 • ما کارکنان شرکت اپرا اعتقاد داریم که کلیه اطلاعات مربوط مشتریان، محرمانه بوده و حفظ و نگهداري آنها منطبق با مقررات و قوانين، جهت حفظ اعتماد مشتریان، ضروری می باشد.



 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که یادگیری مستمر و مناسب، با توانمند سازی هر چه بیشتر ما، منجر به ارتقا و توسعه شرکتمان در جهت ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان، خواهد بود.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه تعامل و پاسخگویی صادقانه، شفاف، صریح و توام با احترام به نهادهای نظارتی، از اهمیت ویژهای برخوردار است.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه احترام و رعایت انصاف در قبال رقبا ضروری بوده و هرگونه رقابت، باید با رعایت اصول اخلاق حرفه ای و اخلاق کسب و کار، انجام پذیرد.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که ایفای نقش و مسئولیت های اجتماعی، در روند انجام کلیه فعالیت ها ضروری بوده و باید به نحوی عمل نمائیم که توسعه اقتصادی پایدار را، به دنبال داشته باشد.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، انتظار داریم که مردم، مشتریان، و دیگر ذینفعان شرکت ها، در انجام وظایف، ما را بیشتر همراهی نموده و در جهت تأمین رفاه و ارتقای آرامش ما عمل نمایند. عمیقاً، بر این باوریم که خداوند بزرگ، ما را در جهت ایفای این مسئولیت‌های مهم و خدمت‌ گزاری هرچه بیشتر به مردم عزیزمان، توفیق داده و در این راستا، مجدداً، اعتماد شما مشتریان  عزیز را، طلب می‌نمائیم.



 

کارکنان و هیئت مدیره شرکت الکترونیک پویا روژین اکسیر (اپرا)

خواندن 3302 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 05 آبان 1396 06:55
مدیر منابع

آخرین‌ها از مدیر منابع

14 نظرها

آیا به تازگی با مجموعه اِپرا آشنا شده اید؟ آیا تمایل دارید اطلاعات بیشتری از ما داشته باشید؟ More details…